Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

zadanie Nr 11

11. BUDOWA OŚWIETLENIA HYBRYDOWEGO NA CMENTARZU WE WSI SMOLNICA


Opis zadania

Zadanie pt. BUDOWA OŚWIETLENIA HYBRYDOWEGO NA CMENTARZU W MIEJSCOWOŚCI SMOLNICA zakłada instalację 4 lamp hybrydowych w wytypowanych miejscach na cmentarzu, które w sposób skuteczny doświetlą cmentarz podnosząc bezpieczeństwo i komfort odwiedzających. Lampy zostaną zainstalowane tak, aby równomiernie doświetlać cmentarz. Lampa hybrydowa działa bez zasilania sieciowego. Opiera się na energii słonecznej i wiatrowej, co jest nieograniczone, bezpieczne i przyjazne dla środowiska. Jeżeli jest brak słońca, lampa hybrydowa wspomaga się turbiną wiatrową - wykorzystuje energię wiatru i również jak w przypadku słońca konwertuje ją na energię elektryczną. System składa się głównie z panelu fotowoltaicznego, turbiny wiatrowej, żródła światła led, kontrolera i akumulatora. W ciągu dnia, kiedy jest jasno, panel słoneczny konwertuje energie słoneczną, a turbina energię wiatrową na energię elektyczną i przechowuje ją w akumulatorze.

Uzasadnienie

.Celem realizacji zadania jest oświetlenie cmentarza w Smolnicy, który jest znacznie oddalony od oświetlonej części wsi Smolnica. Mieszkańcy niejednokrotnie sygnalizowali potrzebę oświetlenia cmentarza więc możliwość realizacji tego zadania z budżetu obywatelskiego jest działaniem bardzo zasadnym. Oświetlenie poprawi bezpieczeństwo i komfort podczas odwiedzin grobów bliskich po zmierzchu zwłaszcza jesienią i zimą.

Odbiorcy zadania

Z realizacji zadania skorzysta cała społeczność wsi Smolnica oraz przyjezdni odwiedzający groby bliskich.
Dzięki oświetleniu wizyty na cmentarzu ułatwione  będą dla osób ze szczególnymi potrzebami zwłaszcza osobom starszym i niepełnosprawnym.

Ogólnodostępność projektu

Projekt 100% spełnia warunki dostępności nie tylko dla mieszkańców wsi Smolnica, ale również dla osób odwiedzających groby bliskich, ponieważ cmentarz do którego prowadzą dwie furtki z dwóch stron terenu cmentarza są całodobowo otwarte.

Nieodpłatność projektu

Korzystanie z efektów projektu jest całkowicie nieodpłatne dla mieszkańców wsi oraz przyjezdnych odwiedzających cmentarz ponieważ dwie furtki prowadzące na cmentarz są całodobowo otwarte.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaŁączny koszt
1lampy - 4 sztuki lamp hybrydowych wraz z montażem64 000 zł
2Mapa do celów projektowych1 000 zł
3Projekt10 000 zł
Łącznie: 75 000 zł

Zadanie nie generuje kosztów utrzymania w kolejnych latach

Status zadania

Zweryfikowany pozytywnie

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora zadania?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące zadania:
BUDOWA OŚWIETLENIA HYBRYDOWEGO NA CMENTARZU WE WSI SMOLNICA

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Dębna z siedzibą: 74-400 Dębno, ul. Piłsudskiego 5, 
2. W sprawie sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych prosimy  kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie : adres e-mail:   rodo@debno.pl
3.  Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się  w celu weryfikacji uprawnień mieszkańców do zgłaszania wniosków w przedmiocie budżetu obywatelskiego i będzie się odbywać na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. a  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - zgoda,
b) art. 6 ust. 1 lit.  c  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego,
c) art. 6 ust. 1 lit.  e  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
d) ustawa z dnia 11stycznia 2018r.o zmianie niektórych ustaw w celu zwiększenia udziału obywateli w procesie wybierania, funkcjonowania i kontrolowania niektórych organów publicznych (Dz.U. 2018 poz. 130) - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego.
4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz brak podania danych osobowych będzie skutkował brakiem możliwości zgłaszania wniosków.
5. Dane osobowe będą  udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz zawartych umów m.in.:
a)na podstawie umowy powierzenia (np.: firma świadcząca usługi hostingowe),
b)jednostki administracji publicznej.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
7. Przysługuje Państwu prawo do:
a)dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO),
b)sprostowania (art. 16 RODO),
c)ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO).
Administrator nie może usunąć danych osobowych, które wymagane są do realizacji nałożonych na niego obowiązków. Z tego tytułu oraz z uwagi na podstawę prawną dla przetwarzania ograniczone zostają prawa do:
a) wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO),
b)przenoszenia danych (art. 20 RODO),
c)usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) (art. 17 RODO).
8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 
9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej.
10. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania oraz  w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, przez okres, po którym przedawnią się roszczenia oraz do czasu wycofania zgody.
11. W przypadku podejrzenia o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych w naszej jednostce Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronach UODO https://uodo.gov.pl/