Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

Szczegóły zadania

Zakup i montaż dwóch tablic ogłoszeniowych na terenie Dyszna


Opis zadania

Zadanie obejmuje zakup 2 sztuk nowych tablic ogłoszeniowych wraz z montażem.
Ze względu na mocno wyeksploatowaną dotychczasową tablicę ogłoszeniową potrzebujemy nowego miejsca informacji dla mieszkańców sołectwa.
W ramach zadania zamontowane zostaną dwie tablice ogłoszeniowe w formie gabloty zewnętrznej, wolnostojącej zamykanej na zamek.
- wymiary tablicy: 120x80x3cm;
- słupy o długości 2500mm;
- gablota wykonana z profili aluminiowych;
- tył magnetyczny - blacha stalowa ocynkowana, malowana proszkowo;
- drzwi otwierane do góry lub na boki;
Zadanie obejmuje również transport i montaż tablic w wyznaczonych miejscach oraz projekt i mapę.

Uzasadnienie

Celem zadania jest zapewnienie miejsca informacji dla mieszkańców sołectwa oraz podniesienie estetyki wsi. Obecnie sołectwo posiada jedną tablicę informacyjną, która jest mocno wyeksploatowana. Ponadto ogłoszenia nie są dostatecznie zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi i są narażone na zrywanie. W związku z tym potrzebujemy miejsca, które poprzez odpowiednie zabezpieczenie będzie spełniało odpowiednio rolę informacyjną oraz komunikacyjną dla mieszkańców. Dodatkowo chcemy postawić drugą tablicę w okolicy świetlicy wiejskiej, żeby dotrzeć do większego grona osób poprzez dodatkowy punkt informacyjny.

Odbiorcy zadania

Z zadania będą korzystać wszystkie grupy mieszkańców. Z informacji korzystają zarówno seniorzy, dorośli i dzieci. Na tablicy są umieszczane ogłoszenia i komunikaty gminne, sołeckie, szkolne i inne. Mieszkańcy będą w dalszym ciągu mogli skorzystać z informacji zamieszczanych na miejscu starej tablicy, a poprzez umieszczenie drugiego punktu informacyjnego rozszerzy się dostęp do komunikatów.

Ogólnodostępność projektu

Projekt spełnia warunki ogólnodostępności dla wszystkich mieszkańców gminy Dębno. Tablice będą umieszczone na terenie gminnym z równym dostępem dla wszystkich mieszkańców. Poprzez większy rozmiar tablicy, ogłoszenia będą mogły być lepiej dostępne, co zwiększy ich czytelność i zapewni odpowiednią widoczność dla osób starszych lub słabowidzących.

Nieodpłatność projektu

Tablice będą stały na zewnątrz na terenie gminnym w miejscu ogólnodostępnym dla wszystkich mieszkańców.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaŁączny koszt
1Zakup dwóch sztuk gablot ogłoszeniowych zewnętrznych.3 600 zł
2Transport i montaż.420 zł
3Wykonanie projektu z mapką.3 000 zł
Łącznie: 7 020 zł

Zadanie nie generuje kosztów utrzymania w kolejnych latach

Status zadania

Odrzucony formalnie

Uzasadnienie

Zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Dębna nr VI/45/2024 z dnia 30.10.2024r w sprawie wprowadzenia zasad i trybu przeprowadzania Budżetu Obywatelskiego, zadanie powinno być o charakterze inwestycyjnym: modernizacja, budowa, rozbudowa, nabycie wyposażenia/ urządzeń /sprzętu / innych środków trwałych, itp.   W związku z tym, iż za środek trwały uznaje się zakup o wartości przekraczający 10 000,00 zł,  a całkowity koszt zgłoszonego zadania nie przekracza tej kwoty wskazanej w zadaniu nie można uznać wydatku za środek trwały. Zaproponowane zadanie jest wydatkiem bieżącym, w związku z powyższym nie spełnia warunków formalnych.  

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora zadania?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące zadania:
Zakup i montaż dwóch tablic ogłoszeniowych na terenie Dyszna

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Dębna z siedzibą: 74-400 Dębno, ul. Piłsudskiego 5, 
2. W sprawie sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych prosimy  kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie : adres e-mail:   rodo@debno.pl
3.  Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się  w celu weryfikacji uprawnień mieszkańców do zgłaszania wniosków w przedmiocie budżetu obywatelskiego i będzie się odbywać na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. a  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - zgoda,
b) art. 6 ust. 1 lit.  c  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego,
c) art. 6 ust. 1 lit.  e  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
d) ustawa z dnia 11stycznia 2018r.o zmianie niektórych ustaw w celu zwiększenia udziału obywateli w procesie wybierania, funkcjonowania i kontrolowania niektórych organów publicznych (Dz.U. 2018 poz. 130) - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego.
4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz brak podania danych osobowych będzie skutkował brakiem możliwości zgłaszania wniosków.
5. Dane osobowe będą  udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz zawartych umów m.in.:
a)na podstawie umowy powierzenia (np.: firma świadcząca usługi hostingowe),
b)jednostki administracji publicznej.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
7. Przysługuje Państwu prawo do:
a)dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO),
b)sprostowania (art. 16 RODO),
c)ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO).
Administrator nie może usunąć danych osobowych, które wymagane są do realizacji nałożonych na niego obowiązków. Z tego tytułu oraz z uwagi na podstawę prawną dla przetwarzania ograniczone zostają prawa do:
a) wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO),
b)przenoszenia danych (art. 20 RODO),
c)usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) (art. 17 RODO).
8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 
9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej.
10. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania oraz  w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, przez okres, po którym przedawnią się roszczenia oraz do czasu wycofania zgody.
11. W przypadku podejrzenia o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych w naszej jednostce Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronach UODO https://uodo.gov.pl/